3 Haziran 2007 Pazar

Küçükken yanlış bilgiğimiz ve sonradan çok güldüğümüz bazı şeyler...

Bi kaç yerden aldım birazda benim var katkım..

1 ) ben küçükken arabaların egzostundan çıkan dumanın itmesiyle yürüdüğünü sanırdım.. uzay mekiği gibi yani :)))

2 ) ilk okuldayken bizim müdür odasının yanında Atatürk panosu vardı ve kocaman bir izindeyiz yazılı şerit vardı. tabi biz bu yazıya tatildeyiz anlamı yükledik yıllarca :)))

3 ) Cüneyt Arkın ismini Cüney Tarkın, Tarık Akan 'ı ise Tarı Kakan sanırdım.

4 ) ben küçükken kamyonların yedek tekerlekleri hani yukarda durur ya; işte onları ağarlık bindiğinde normal tekerlek görevi görsün diye destek amaçlı koyduklarını düşünürdüm :)))

5 ) "R" harfini söyleyememenin çocukluktan değil de bana özgü olduğunu sanardım:)asla söyleyemem sanırdım...abimlerin dalga geçmesine maruz kalırdım,söyleyebilmek için hep aynanın karşısına geçip dilimi döndürmeye uğraşırdım:)
bir defasında
-AYI göydüm Ayı göydüm
abim ise; -
- hangi AYI yı gördün?
-uçan AYI göydüm:)

6 ) Ben ve kardeşim küçükken hep çöpçülere özenirdik. "Ne güzel tüm gün arabayla geziyorlar " diye düşünürdük. Kardeşim çöpçü olmaya karar vermişti o zamanlar :))

7 ) bende küçükken iki iş yapma kararı almıştım kendi kendime:) birisi bir sürü çikolata,bisküvilerin sahibi olan bakkal amcaya özentimden geliyordu:) soranlara sabahları bakkal olcam,öğlenleri öğretmen olcam derdim:)

8 ) küçükken ''Susam Sokagı''ndaki Edi ile Büdü'nün gercek oldugunu sanırdım

9) Cem Yılmaz'ın kulakları çınlasın,değil mi? Hatta bunun devamı da var,Madonna ile Maradona'yı kardeş sanması gibi.

10 ) ben en zaman bir arabaya binsem geri gitmek için sadece geriye bakmanın yeterli olduğunu düşünürdüm

11 ) Televizyonda gördüğüm insanların kağıttan kuklalar olduğunu ve karagöz oyunu gibi oynatıldıklarını düşünürdüm ( gazeteye de o resimlerin kesilip yapıştırıldıklarını düşünerek düşüncemi desteklerdim) :)))

12 ) Ben kücükken meleklerin bulutlari sirkeledikleri icin kar yagdigini saniyordum.. Sadece kisin temizlik yapiyorlardi demekki :)

13 ) Ben küçükken naylon faturanın gerçekten naylondan olduğu için yasal olmadığını sanırdım. ama ne yazıkki tek değildim bir kaç arkadaşımda öyle düşünüyordu. :))(ben deniz)
14 ) benimki son derece rezil. bazı insanların burnunda et vardır biliyorsunuz ki. dayım olacak hödük insan, bana daha 7 yaşımdayken, insanların burnunda et varsa ameliyat olacağını, oradaki eti alıp onun yerine patates!!!! konacağını sölemişti. bu şekilde 2 yıl idare ettim. babam burun ameliyatı olunca gerçekleri öğrenmiş ve şok olmuştum
15 )bebeğin yedidiğimiz etlerin midemizde birleşmesiyle olustuğu sanıyodum arkadaslarıma bile anlatıp inandırmıstım

Hiç yorum yok: